Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Употреба датамининга у маркетингу
Naziv: Употреба датамининга у маркетингу
Autori: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Gajić, Tamara  
Godina: 2010
Publikacija: 15 Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту
Izdavač: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet u Subotici
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-254-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/371013
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/7992
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.