Резултати

еНаука >  Резултати >  Улога школе у откривању деце са специфичним сметњама у учењу (дислексија, дисграфија и дискалкулија)
Назив Улога школе у откривању деце са специфичним сметњама у учењу (дислексија, дисграфија и дискалкулија)
Аутори: Obradović, Svetlana; Zlatić, Lidija  ; Vučetić, Milica  
Година: 2013
Публикација: Учитељ
ISSN: 0352-2253 Učitelj Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Савез учитељских друштава Социјалистичке Републике Србије
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. Год. 31 br. 3 str. 338-354
VBS COBISS 201933068
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/377721
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/201933068#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.