Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Termini kao ekspresivno sredstvo u reklamnim tekstovima na srpskom jeziku
Naziv: Termini kao ekspresivno sredstvo u reklamnim tekstovima na srpskom jeziku
Autori: Otašević, Đorđe R.  
Godina: 2018
Publikacija: Milorad Ćorac Pedagog i naučni radnik
Izdavač: Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6349-096-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 229-236
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/378244
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
44documentMNO za jezik i književnost (07.12.2023.)
M44 - Poglavlje u knjizi M41 ili rad u zborniku vodećeg nac. značaja

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.