Results

eNauka >  Results >  Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Title: Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Authors: Филиповић, Јована С.  
Supervisor: Šapić, Srđan  
Other contributors: Rakita, Branko ; Kocić, Milan  ; Marinković, Veljko  
Issue Date: 2020
Publication: Универзитет у Крагујевцу
Publisher: Крагујевац : [Ј. С. Филиповић]
Type: Doctoral theses
Collation: str. XI, 287 листова
VBS COBISS: 28677641
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7833
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17735
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1307/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/381142
URL: https://phaidrakg.kg.ac.rs/view/o:1307
Project: Primena savremenih metoda menadžmenta i marketinga u unapređenju konkurentnosti preduzeća u srbiji u procesu njene integracije u Evropsku uniju (RS-179062)
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License