Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Naziv: Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Autori: Филиповић, Јована С.  
Mentor: Šapić, Srđan  
Ostala autorstva: Rakita, Branko ; Kocić, Milan  ; Marinković, Veljko  
Godina: 2020
Publikacija: Универзитет у Крагујевцу
Izdavač: Крагујевац : [Ј. С. Филиповић]
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. XI, 287 листова
VBS COBISS: 28677641
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7833
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17735
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1307/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/381142
URL: https://phaidrakg.kg.ac.rs/view/o:1307
Projekat: Primena savremenih metoda menadžmenta i marketinga u unapređenju konkurentnosti preduzeća u srbiji u procesu njene integracije u Evropsku uniju (RS-179062)
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca