Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kritički osvrt na merenje stepena autoritarnosti u kvantitativnim istraživanjima: kvalitativni pristup razumevanju poslušnosti u odnosu između roditelja i dece
Naziv: Kritički osvrt na merenje stepena autoritarnosti u kvantitativnim istraživanjima: kvalitativni pristup razumevanju poslušnosti u odnosu između roditelja i dece
Autori: Filipović, Božidar  
Godina: 2018
Publikacija: Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od licnog iskustva do socijalnih praksi
Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od licnog iskustva do socijalnih praksi ZBORNIK SAOPŠTENJA
Izdavač: Institut za pedagoška istraživanja : Institut za psihologiju
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7447-141-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 126-129
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2971
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/386368
Projekat: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca