Резултати

еНаука >  Резултати >  Grading students' programming and soft skills with open badges: A case study
Назив: Grading students' programming and soft skills with open badges: A case study
Аутори: Tomić, Bojan  ; Jovanović, Jelena  ; Milikić, Nikola ; Devedžić, Vladan  ; Dimitrijević, Sonja  ; Đurić, Dragan  ; Ševarac, Zoran  
Година: 2017
Публикација: British Journal of Educational Technology
ISSN: 0007-1013 British Journal of Educational Technology Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 2 str. 518-530
DOI: 10.1111/bjet.12564
WoS-ID: 000459744800004
Scopus-ID: 2-s2.0-85021404082
VBS COBISS: 71365385
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/387436
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

20
SCOPUSTM
9
OpenCitations
10
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.