Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Viši nivoi čitalačke pismenosti učenika u srbiji – analiza netačnih odgovora na PISA testovima
Naziv: Viši nivoi čitalačke pismenosti učenika u srbiji – analiza netačnih odgovora na PISA testovima
Autori: Buđevac, Nevena  
Godina: 2015
Publikacija: SEKUNDARNE ANALIZE ISTRAŽIVAČKIH NALAZA U - SVETLU NOVIH POLITIKA U OBRAZOVANjU
Izdavač: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republika Srbija Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7452-064-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 132-143
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/390602
URL: http://www.dios.edu.rs/wp-content/uploads/2015/07/sekundarne-analize.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.