Резултати

еНаука >  Резултати >  Automated interpretation of key performance indicator values and its application in education
Назив: Automated interpretation of key performance indicator values and its application in education
Аутори: Tomić, Bojan  ; Milić, Tanja  
Година: 2013
Публикација: Knowledge-based systems
ISSN: 0950-7051 Knowledge-based Systems Претражи идентификатор
Издавач: Guildford, UK : Butterworth Scientific
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 37 str. 250-260
DOI: 10.1016/j.knosys.2012.08.006
WoS-ID: 000313761800023
Scopus-ID: 2-s2.0-84870053928
VBS COBISS: 84672777
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1098
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/84672777#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/392224
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

10
SCOPUSTM
7
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.