Резултати

еНаука >  Резултати >  Achieving sustainable development - the role of green marketing
Назив: Achieving sustainable development - the role of green marketing
Аутори: Domazet, Ivana S.  ; M. Kovačević
Година: 2017
Публикација: Book of Abstracts - International scientific conference Sustainable Growth in Small Open Economies, 26th October, 2017 Belgrade, Serbia
Издавач: Belgrade : Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89465-35-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 91-94-94
VBS COBISS: 512478050
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/413264
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512478050#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.