Резултати

еНаука >  Резултати >  Curriculum as a support to investigative approach in learning chemistry
Назив: Curriculum as a support to investigative approach in learning chemistry
Kurikulum kao podrška istraživačkom pristupu u učenju hemije
Аутори: Tomašević, Biljana  ; Trivić, Dragica  ; Bojović, Snežana D.
Година: 2009
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 41 br. 2 str. 477-495
DOI: 10.2298/ZIPI0902477T
WoS-ID: 000217193600014
Scopus-ID: 2-s2.0-79955020769
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/414180
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/171344396#izum.si
https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/172
Пројекат: Nastava hemije i istorija nauke i nastave u Srbiji (RS-149028)
М-категорија: 
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца