Резултати

еНаука >  Резултати >  U kom pravcu treba da ide brendiranje poslodavca?
Назив: U kom pravcu treba da ide brendiranje poslodavca?
Аутори: Srđan Babić; Cvetkovski, Tatjana  ; Langović-Milićević, Ana  
Година: 2012
Публикација: International conference on social and technological development “STED 2012”: Savremeni koncepti i izazovi društvenog i tehnološkog razvoja u eri globalizacije
Издавач: Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment Banja Luka, Republika Srpska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 146-165
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/422278
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.