Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour: Case of Serbia
Naziv: The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour: Case of Serbia
Autori: Vasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  
Godina: 2020
Publikacija: Quality - Access to Success
ISSN: 1582-2559 Quality - Access to Success (Romania) Pretraži identifikator
Izdavač: București : SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 21 br. 175 str. 13-17
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/426651
URL: https://www.researchgate.net/publication/340091019_The_Efficiency_of_Sales_Promotion_Methods_Emphasing_the_Impulse_Behaviour_Case_of_Serbia
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.