Резултати
еНаука >
Резултати >
Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learning
Назив: | Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learning | Аутори: | Olić, Stanislava ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Psihologija | ISSN: | 0048-5705![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 49 br. 1 str. 51-66 | DOI: | 10.2298/psi1601051o | WoS-ID: | 000373017900004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84963770123 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/222317836#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/427948 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=102118&source=eNauka&language=en |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.