Резултати

еНаука >  Резултати >  Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learning
Назив: Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students’ motivation towards science learning
Аутори: Olić, Stanislava  ; Ninković, Stefan  ; Adamov, Jasna  
Година: 2016
Публикација: Psihologija
ISSN: 0048-5705 Psihologija Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 1 str. 51-66
DOI: 10.2298/psi1601051o
WoS-ID: 000373017900004
Scopus-ID: 2-s2.0-84963770123
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/222317836#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/427948
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=102118&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

8
SCOPUSTM
5
OpenCitations
8
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.