Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Brend kao važan faktor konkurentnosti inovacije
Naziv: Brend kao važan faktor konkurentnosti inovacije
Autori: Miletić, Slavomir ; Simonović, Zoran  ; Miletić, Vuk
Godina: 2012
Publikacija: Peta Međunarodna naučno - stručna Konferencija "EUROBRAND" (Vth International Multidisciplinary Scientific Conference)Zrenjanin
Izdavač: TQM Centra Zrenjanin, Asociation of engieers, invetors, innovators and creatives “INVENTIVE CENTER” Zrenjanin, Naučno-stručnih časopisa: MEGABRAND, EUROINVENT, MULTISCIENCE, MULTIARTS-a i Journal of Society for Development of Teaching and Business Proces
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-88065-24-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 55-62
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430007
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.