Резултати

еНаука >  Резултати >  Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja
Назив: Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja
The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education
Аутори: Polovina, Nada 
Остала ауторства: Đević, Rajka  ; Gutvajn, Nikoleta  
Година: 2018
Публикација: Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
Издавач: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-140-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 17-31
URI: http://www.ipisr.org.rs/Upload/Dokumenta/Strane/Uvazavanje%20razlicitosti%20final.pdf
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/595
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/527119204#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/431697
URL: http://www.ipisr.org.rs/Upload/Dokumenta/Strane/Uvazavanje%20razlicitosti%20final.pdf
Пројекат: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца