Резултати

еНаука >  Резултати >  Koliko su udžbenici istorije usmereni na učenje: komparativna analiza pitanja i zadataka u udžbenicima istorije za VIII razred osnovne škole u Srbiji
Назив: Koliko su udžbenici istorije usmereni na učenje: komparativna analiza pitanja i zadataka u udžbenicima istorije za VIII razred osnovne škole u Srbiji
Аутори: Antić, Slobodanka  ; Pešikan, Ana  
Година: 2013
Публикација: [Rezimei] - XIX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 22-24. mart 2013, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Издавач: Beograd : Filozofski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88803-26-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 57-58-60
VBS COBISS: 523343511
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/434772
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523343511#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.