Резултати
еНаука >
Резултати >
Koliko su udžbenici istorije usmereni na učenje: komparativna analiza pitanja i zadataka u udžbenicima istorije za VIII razred osnovne škole u Srbiji
Назив: | Koliko su udžbenici istorije usmereni na učenje: komparativna analiza pitanja i zadataka u udžbenicima istorije za VIII razred osnovne škole u Srbiji | Аутори: | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | [Rezimei] - XIX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 22-24. mart 2013, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu | Издавач: | Beograd : Filozofski fakultet | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-88803-26-7![]() ![]() |
Колација: | str. 57-58-60 | VBS COBISS: | 523343511 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/434772 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523343511#izum.si |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.