Резултати

еНаука >  Резултати >  Blinding in tDCS Studies: Correct End-of-Study Guess Does Not Moderate the Effects on Associative and Working Memory
Назив: Blinding in tDCS Studies: Correct End-of-Study Guess Does Not Moderate the Effects on Associative and Working Memory
Аутори: Stanković, Marija  ; Živanović, Marko  ; Bjekić, Jovana  ; Filipović, Saša R.  
Година: 2022
Публикација: Brain sciences
ISSN: 2076-3425 Brain Sciences Претражи идентификатор
Издавач: Basel : MDPI
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 1 str. 58-58
DOI: 10.3390/brainsci12010058
WoS-ID: 000747150300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85122149343
PMID: 35053802
PMCID: PMC8773753
URI: http://rimi.imi.bg.ac.rs/handle/123456789/1186
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/435651
https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3425
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3425
https://rimi.imi.bg.ac.rs/handle/123456789/1186
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200015 (Univerzitet u Beogradu, Institut za medicinska istraživanja) (RS-200015)
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

16
SCOPUSTM
11
PubMed CentralTM
3
OpenCitations
14
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца