Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Marketing instrumentalisation of HACCP standards in trade - an example of the market of the Republic of Serbia
Naziv: Marketing instrumentalisation of HACCP standards in trade - an example of the market of the Republic of Serbia
Autori: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  ; Đorđe Ćuzović
Godina: 2014
Publikacija: 4th South-East European (SEE) meeting&scientific conference of management departments: "Management, leadership, organisation and entrepeneurship in 21st century: How to develop managerial and entrepreneurial skills and competences in the SEE region"
Izdavač: Ekonomski fakultet, Univerzitet u Tuzli, BiH
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/435739
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.