Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing instrumentalisation of HACCP standards in trade - an example of the market of the Republic of Serbia
Назив: Marketing instrumentalisation of HACCP standards in trade - an example of the market of the Republic of Serbia
Аутори: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  ; Đorđe Ćuzović
Година: 2014
Публикација: 4th South-East European (SEE) meeting&scientific conference of management departments: "Management, leadership, organisation and entrepeneurship in 21st century: How to develop managerial and entrepreneurial skills and competences in the SEE region"
Издавач: Ekonomski fakultet, Univerzitet u Tuzli, BiH
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/435739
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.