Резултати

еНаука >  Резултати >  Three-stage entry game - the strategic effects of advertising
Назив: Three-stage entry game - the strategic effects of advertising
Аутори: Kuzmanović, Marija  ; Vujčić, Vera ; Martić, Milan  
Година: 2011
Публикација: Yugoslav journal of operations research
ISSN: 0354-0243 Yugoslav journal of operations research Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Organizational Sciences... [et al.]
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 2 str. 163-185
DOI: 10.2298/yjor1102163k
Scopus-ID: 2-s2.0-84880846075
VBS COBISS: 514923162
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/780
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514923162#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/438519
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.