Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Effects of the social environment on consumers' intention to use mobile commerce
Naziv: Effects of the social environment on consumers' intention to use mobile commerce
Autori: Đorđević, Aleksandar  ; Kalinić, Zoran  ; Marinković, Veljko  
Godina: 2020
Publikacija: Ekonomika preduzeća
ISSN: 0353-443X Ekonomika preduzeća Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 68 br. 3-4 str. 259-268
DOI: 10.5937/ekopre2004259d
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28504
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/13179657#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/443182
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.