Резултати

еНаука >  Резултати >  Propagiranje potrošačke kulture po modelu holivudskih filmova u globalnom medijskom okruženju
Назив Propagiranje potrošačke kulture po modelu holivudskih filmova u globalnom medijskom okruženju
Аутори: Mitrović, Marta  ; Milovanović Ivana
Година: 2013
Издавач: Filozofski fakultet Univerziteta u Istočnom Sarajevu, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99938-47-49-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2/1 br. 8 str. 242.-242.
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/456663
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.