Резултати

еНаука >  Резултати >  Potencijal internet marketinga u procesu brendiranja grada
Назив: Potencijal internet marketinga u procesu brendiranja grada
Аутори: Stanojević, Milena  ; Miloš Jovanović
Уредници: Grandov, Zorka; Laketa, Marko; Jakupović, Sane
Година: 2013
Публикација: Zbornik radova II međunarodnog naučnog skupa "Moć komunikacije 2013", Beograd
Издавач: Panevropski univerzitet Apeiron, Banja Luka
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99955-91-19-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 139-157
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/461654
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.