Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of consumersʼ traveling and media activities on consumer behaviour towards purchasing global brands
Назив: The impact of consumersʼ traveling and media activities on consumer behaviour towards purchasing global brands
Аутори: Filipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  
Година: 2020
Публикација: Menadzment u hotelijerstvu i turizmu
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Претражи идентификатор
Издавач: University of Kragujevac, Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjaĉka Banja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 8 br. 1 str. 25-35
DOI: 10.5937/menhottur2001025f
VBS COBISS: 15276297
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464699
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13361
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/15276297#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

3
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца