Резултати

еНаука >  Резултати >  Društveno odgovoran marketing kao strategija savremenog preduzeća – izazovi i koristi
Назив: Društveno odgovoran marketing kao strategija savremenog preduzeća – izazovi i koristi
Аутори: Milica Jovanović  ; Đokić, Milica Z.  
Година: 2017
Публикација: Izazovi i problemi savremenog marketinga : zbornik radova / Konferencija Srpskog udruženja za marketing, Zlatibor od 17. do 19. novembra 2017. godine
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SeMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6047-256-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 125-134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473423
URL: http://www.sema.rs/repository/download/izazovi-i-problemi-savremenog-marketinga-zbornik-radova.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.