Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Dualno obrazovanje i pravičnost : osvrt iz perspektive Francuske sociologije obrazovanja
Naziv: Dualno obrazovanje i pravičnost : osvrt iz perspektive Francuske sociologije obrazovanja
Dual education and equity : review from the perspective of french sociology of education
Autori: Jarić, Isidora  ; Radulović, Mladen  
Ostala autorstva: Stanišić, Jelena  ; Radulović, Mladen  
Godina: 2019
Publikacija: Obrazovanje u funkciji modernizacije društva
Izdavač: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7447-147-0 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 44-45
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4175
https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/2019/obrazovanje-u-funkciji-modernizacije-drustva.pdf
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473450
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/549
URL: https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/2019/obrazovanje-u-funkciji-modernizacije-drustva.pdf
Projekat: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca