Резултати

еНаука >  Резултати >  Holistički marketing kao pretpostavka konkurentnosti namenske industrije
Назив: Holistički marketing kao pretpostavka konkurentnosti namenske industrije
Аутори: Biljana Ivanova; Marko Andrejić  ; Novica Conić
Година: 2010
Публикација: Zbornik radova sa 13. DQM Međunarodna konferencija Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću ICDQM-2010
Издавач: Prijevor: Istraživački centar DQM
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/477867
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.