Резултати

еНаука >  Резултати >  Business quality improvement by using e-services for customer relationship management
Назив Business quality improvement by using e-services for customer relationship management
Аутори: Šević, Dragoljub  ; Milisavljević Stevan; Mirković Milan  ; Mitrović Slavica
Година: 2011
Публикација: International Working Conference 'Total Quality Management - Advanced and Intelligent Approaches' -
Издавач: Mechanical Engineering Faculty, Centre for Advanced Technology, Laboratory for Production Metrology and TQM, Belgrade, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7083-727-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 316-319
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/485747
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.