Резултати

еНаука >  Резултати >  Promotion of rural areas of Braničevo-Danube region through branding of agri-food products
Назив: Promotion of rural areas of Braničevo-Danube region through branding of agri-food products
Аутори: Mihailović, Branko  ; Popović, Vesna  
Година: 2020
Публикација: Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia - Tourism and Rural Development (2)
Издавач: University of Kragujevac, Faculty of Hotel Management and Tourism
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-89949-46-9; 978-86-89949-48-3 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
978-86-89949-46-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 282-298
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/381/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/488833
URL: https://hit-vb.kg.ac.rs/images/izdavacka_delatnost/zbornici/2020/zbornik-2-web.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.