Резултати

еНаука >  Резултати >  Cognitive theories and paradigmatic research posts in the function of multimedia teaching and learning
Назив: Cognitive theories and paradigmatic research posts in the function of multimedia teaching and learning
Аутори: Stanković, Zoran; Maksimović, Jelena  ; Osmanović, Jelena  
Година: 2018
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
ISSN: 2334-847X International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: Vranje : The Association for the Development of Science, Engineering and Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 2 str. 107-114-114
DOI: 10.5937/ijcrsee1802107s
WoS-ID: 000736648300010
Scopus-ID: 2-s2.0-85052139899
VBS COBISS: 266686732
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/266686732#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489450
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

14
SCOPUSTM
5
OpenCitations
8
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.