Резултати
еНаука >
Резултати >
Jedan postupak identifikacije učenika koji imaju potrebu za proširenim/obogaćenim IOP-om
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | Jedan postupak identifikacije učenika koji imaju potrebu za proširenim/obogaćenim IOP-om A procedure for identifying students who need an extended/enriched IEP |
Аутори: | Altaras-Dimitrijević, Ana ![]() ![]() |
Уредници: | Гутвајн, Николета ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | Изазови унапређивања политике и праксе инклузивног образовања - VI међународна научна конференција "Инклузија у предшколској установи и основној школи", 12. јун 2015, Сремска Митровица | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања Сремска Митровица : Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - Сирмијум |
Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-124-1![]() ![]() |
Колација: | str. 76-76 | VBS COBISS: | 530849687 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530849687#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489871 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.