Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Stavovi i mišljenje nastavnika razredne nastave prema inkluziji i promenama u školi
Naziv: Stavovi i mišljenje nastavnika razredne nastave prema inkluziji i promenama u školi
Autori: Arsenović-Pavlović, Marina ; Radovanović, Vesna  ; Jolić Marjanović, Zorana  
Godina: 2006
Publikacija: Empirijska istraživanja u psihologiji, 2006. - Beograd : Institut za psihologiju, 2006. - ISBN 8683797538. - ISBN 9788683797530
Tip rezultata: Konferencijski rad
VBS COBISS: 31959567
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/492818
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/31959567#izum.si
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.