Резултати

еНаука >  Резултати >  Learning to assign lexical stress during reading aloud: Corpus, behavioral, and computational investigations
Назив: Learning to assign lexical stress during reading aloud: Corpus, behavioral, and computational investigations
Аутори: Arciuli, Joanne; Monaghan, Padraic; Ševa, Nada  
Година: 2010
Публикација: Journal of Memory and Language
ISSN: 0749-596X Journal of Memory and Language Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 63 br. 2 str. 180-196
DOI: 10.1016/j.jml.2010.03.005
WoS-ID: 000280725100004
Scopus-ID: 2-s2.0-77954213296
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/498403
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

110
SCOPUSTM
89
OpenCitations
103
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.