Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj prodajno-promotivnih tržišnih institucija za razvoj trgovine
Назив: Značaj prodajno-promotivnih tržišnih institucija za razvoj trgovine
Аутори: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  
Година: 2016
Публикација: Konkurentnost i održivi razvoj privrede Republike Srbije
Издавач: Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6139-125-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 259-271
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/499978
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.