Резултати
еНаука >
Резултати >
Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation
Назив: | Development and evaluation of Instruments for Assessing Efficiency of Instructional Strategy Based on the Triplet Model of Knowledge Representation | Аутори: | Milenković, Dušica ; Segedinac, Mirjana ; Hrin, Tamara | Година: | 2014 | Публикација: | ECRICE 2014, 12 th European Conference on Research in Chemistry Education , Jyvaskula, Finland, 2014 | ISSN: | 0357-346X Претражи идентификатор | Издавач: | Division of Chemical Education of EuCheMS, Finska | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 48-48 | URI: | https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92881&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/508598 |
URL: | https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014 | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.