Резултати
еНаука >
Резултати >
The Relationship Between Visual-motor Integration and School Success for Deaf nad Hard of Hearing Students in Elementary School
Назив : | The Relationship Between Visual-motor Integration and School Success for Deaf nad Hard of Hearing Students in Elementary School | Аутори: | Svetlana Mijatović; Radovanović, Vesna ; Jasmina Karić | Година: | 2016 | Публикација: | Early Intervention in Special Education and Rehabilitation | Издавач: | University of Belgrade ‒ Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6203-086-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 267-276 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511082 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.