Резултати

еНаука >  Резултати >  The Relationship Between Visual-motor Integration and School Success for Deaf nad Hard of Hearing Students in Elementary School
Назив The Relationship Between Visual-motor Integration and School Success for Deaf nad Hard of Hearing Students in Elementary School
Аутори: Svetlana Mijatović; Radovanović, Vesna  ; Jasmina Karić
Година: 2016
Публикација: Early Intervention in Special Education and Rehabilitation
Издавач: University of Belgrade ‒ Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6203-086-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 267-276
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511082
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.