Резултати

еНаука >  Резултати >  Teacher education and career cycle: Educational level and pathways effects in Serbia and Greece
Назив: Teacher education and career cycle: Educational level and pathways effects in Serbia and Greece
Аутори: Marušić-Jablanović, Milica  ; Pejatović, Aleksandra  ; Stemberger, Tina
Година: 2018
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 2 str. 189-208
DOI: 10.2298/ZIPI1802189M
WoS-ID: 000457201200001
Scopus-ID: 2-s2.0-85070026372
VBS COBISS: 272021260
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/297
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/512976
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2612
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца