Резултати

еНаука >  Резултати >  Direct and indirect influence of Student SES on the Development of Reading Literacy
Назив: Direct and indirect influence of Student SES on the Development of Reading Literacy
Аутори: Baucal, Aleksandar  ; Pavlović-Babić, Dragica  ; Kovač-Cerović, Tinde 
Година: 2011
Публикација: ECER 2011 - Urban Education
Издавач: Nemačka
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/521546
URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/ecer-2011/contribution/20651/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.