Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Назив Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Аутори: Prica, Ivana  ; Chroneos Krasavac, Biljana  ; Petrović, Marina  ; Čolić, Lazar
Година: 2015
Издавач: Beograd : Ekonomski fakultet Univerziteta, Centar za izdavačku delatnost
Тип резултата: Уџбеник
ISBN: 978-86-403-1455-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 346 str.
VBS COBISS: 219590924
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/219590924#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/540668
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.