Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kelly meets Foucault: Understanding school underachievement
Naziv: Kelly meets Foucault: Understanding school underachievement
Autori: Stojnov, Dušan  ; Džinović, Vladimir  ; Pavlović, Jelena  
Godina: 2008
Publikacija: Journal of Constructivist Psychology
ISSN: 1072-0537 Journal of Constructivist Psychology Pretraži identifikator
Izdavač: Taylor & Francis Inc, Philadelphia
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 21 br. 1 str. 43-59
DOI: 10.1080/10720530701503876
WoS-ID: 000252248800003
Scopus-ID: 2-s2.0-41449112186
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/797
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1025652917#izum.si
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/117
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/541665
Projekat: Obrazovanje za društvo znanja (RS-149001)
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

9
SCOPUSTM
8
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.