Резултати

еНаука >  Резултати >  Kretanje ka inkluziji u inicijalnom obrazovanju učitelja: realnost ili retorika?
Назив: Kretanje ka inkluziji u inicijalnom obrazovanju učitelja: realnost ili retorika?
Аутори: Vujisić-Živković, Nataša  ; Macura, Sunčica V.  
Година: 2014
Публикација: Nastava i učenje: savremni pristupi i perspektive
Издавач: Učiteljski fakultet u Užicu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6191-023-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 687-700
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/545986
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.