Резултати
еНаука >
Резултати >
Kretanje ka inkluziji u inicijalnom obrazovanju učitelja: realnost ili retorika?
Назив: | Kretanje ka inkluziji u inicijalnom obrazovanju učitelja: realnost ili retorika? | Аутори: | Vujisić-Živković, Nataša ; Macura, Sunčica V. | Година: | 2014 | Публикација: | Nastava i učenje: savremni pristupi i perspektive | Издавач: | Učiteljski fakultet u Užicu | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6191-023-4 Претражи идентификатор | Колација: | str. 687-700 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/545986 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.