Резултати

еНаука >  Резултати >  Inovativna uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću , Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja
Назив: Inovativna uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću , Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja
Аутори: Bulatović, Goran  ; Bulatović, Ljiljana  ; Arsenijević, Olja  
Година: 2011
Публикација: Znanje kao proizvod kulture učenja
Издавач: Fakultet za menadžment
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-85067-40-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 218-239
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/546004
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.