Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Inovativna uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću , Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja
Naziv: Inovativna uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću , Inovaciona kultura kao faktor u formiranju i razvoju inovacionih sistema – Znanje kao proizvod kulture učenja
Autori: Bulatović, Goran  ; Bulatović, Ljiljana  ; Arsenijević, Olja  
Godina: 2011
Publikacija: Znanje kao proizvod kulture učenja
Izdavač: Fakultet za menadžment
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-85067-40-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 218-239
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/546004
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.