Резултати

еНаука >  Резултати >  Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent
Назив Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent
Аутори: Brajović Car, Kristina D.  ; Hadži-Pešić, Marina  ; Panescu O.
Година: 2013
Публикација: Psychology and realities of the contemporary world
ISSN: 2069-1971 Претражи идентификатор
Издавач: Romanian Society of Experimental Applied Psychology
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 55
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/547166
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.