Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategija pozicioniranja organskih prehrambenih proizvoda
Naziv: Strategija pozicioniranja organskih prehrambenih proizvoda
Autori: Ćirić, Maja  ; Prodanović, Radivoj  
Godina: 2013
Publikacija: Ekonomija. Teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 6 br. 3 str. 33-48
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/551607
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2242
URL: http://www.academius.edu.rs/fimek.edu.rs/images/pdf-fajlovi/naucni-rad/casopis/arhiva/2013-ekonomija-br-3.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.