Резултати

еНаука >  Резултати >  Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike Srbije
Назив: Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike Srbije
Implementation of the holistic marketing concept as a basis success reform of public sector of Republic of Serbia
Аутори: Đurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  
Година: 2013
Публикација: Poslovna ekonomija
ISSN: 1820-6859 Poslovna ekonomija Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet Edukons - Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 1 str. 177-194
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/196
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/553229
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца