Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća
Назив: Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća
Аутори: Mihailović, Branko  ; Cvijanović, Drago  ; Paraušić, Vesna  
Година: 2011
Публикација: Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu
Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća
ISSN: 0350-137X Ekonomika Претражи идентификатор
Издавач: Društvo ekonomista "Ekonomika", Niš
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 48-60
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/554382
http://repository.iep.bg.ac.rs/196/
URL: https://ekonomika.org.rs/sr/PDF/ekonomika/2011/1-2011.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.