Резултати

еНаука >  Резултати >  Banjska turistička destinacija kao brend
Назив: Banjska turistička destinacija kao brend
Spa's tourist destinations as brand
Аутори: Leposava Jovanović; Biljana Ilić  
Уредници: Dragan Mihajlović
Година: 2016
Публикација: Zbornik radova sa šestog međunarodnog simpozijuma o upravljanju prirodnim resursima
Издавач: Zaječar: Fakultet za menadžment Univerziteta Megatrend u Beogradu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7747-530-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 285-291
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/554971
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.