Results

eNauka >  Results >  Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Title Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Assertive communication of special educators who teach in schools for children with disabilities
Authors: Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina  ; Radovanović, Vesna
Other contributors: Isaković, Ljubica; Kovačević, Tamara
Issue Date: 2018
Publication: Tematski zbornik radova - „Specifičnost oštećenja sluha – koraci i iskoraci,” Beograd, 2018.
Publisher: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-6203-116-7 Search Idenfier
Collation: str. 247-263
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/556643
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4546
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License